Klubtøj og rabataftaler

2tri har et samarbejde med “Sportskompagniet” vedrørende en række klubfordele.

Aftalen med Sportskompagniet indeholder:

• Sportskompagniet har en butik i Hellested (20 km fra Haslev). De tilbyder tritøj, våddragter samt cykler. Det giver mulighed for, at 2tri’s medlemmer kan handle i den fysiske butik.
  • Sportskompagniet tilbyder nethandel, hvor 2tri’s medlemmer får 15% rabat på Fusion, Saycony løbesko m.m. ligeledes ydes der også gode rabatter på en række andre produkter f.eks. våddragter
  • Der er gratis levering ved køb på over 750 kr. Rabatkoder (findes på 2Tri lukket FB side) kan ikke bruges på i forvejen nedsatte varer, men de må også bruges af nærmeste venner og familie.
  • Sportskompagniet arrangerer klubaftener 1-2 gange årligt, hvor der laves specielt gode tilbud til 2tri’s medlemmer.
  • Sporskompagniet vil bakke op omkring vores stævner med præmier/gavekort, og hvis der er mulighed for det, så vil han ogå være til stede i Expo-området.
  • Det er ikke en eksklusiv aftale, så vi er frit stillet mht. indgåelse af rabataftaler med andre leverandører.
  • 2tri anbefaler, at I laver et ”like” og følger på Sportskompagniets facebook side da det er her alle nyheder, konkurrencer osv. bliver meldt ud hvis I ønsker at følge med i hvad der sker.

Link til sportskompagniets hjemmeside

Adresse til Sportskompagniets butik i Hellested.

Bygaden 48, Hellested

4652 Hårlev

2Tri har også  en rabataftale hos Endurance Sport:
  • 15% på deres brede udvalg af våddragter til mennesker i forskellige størrelser & gørelser. Mærkerne omfatter bl.a. Nineteen, Zone3, Salt Fish mm.
  • Fitting-garanti på din våddragt, hvilket vil sige at dragten kan byttes, hvis den mod forventning, ikke passer perfekt når du kommer i vandet med den.
  • 15% på Tri-udstyr, såsom cykler, hjelme, pedaler, cykelsko mm

Endurance Spors butik ligger på Frederiksberg, og der er ikke nethandel.

Eks. på klubtøj fra Fusion

8c7b4581aad9233cc37c79f412046c78_fusionfusion-tri-power-tight-pocket_korte-tights_loberen_247640d7ec3bf519539600e23f3b09469

fusion_fusion-s100-jacket-herre_jakker_loberen_2fusion_fusion-hot-long-tight-x-long-unisex_vintertights_loberen_1185648a60c78de808dd2ebd59255f863

Ny rabatordning/tilbud til 2tri´s medlemmer:

Causa klinikken har startet en lille filial i Haslev. De tilbyder 2tri´s medlemmer 10 % rabat på behandling, og vil endvidere komme og holde et gratis foredrag for os om skadesforebyggelse til efteråret/vinteren.

CAUSA klinikken tilbyder osteopatisk behandling og fysioterapi. De har åbent om fredagen i Haslev i ” Huset-center for sundhed og balance” på Vestergade 15. Tilbuddet gælder dog også på deres klinik i KBH. Causa klinikken har endvidere aftale med Triklub Danmark, Fitness DK tri afd. samt flere kendte sportsklubber. De har mange triatleter som klienter og er meget kompetente inden for dette felt.

De kan kontaktes på telf. 53884690 (Haslev) eller hovednr. 33361306. Man kan endvidere skrive til dem på Haslev@causaklinikken.dk .

For at se nærmere på hvad osteopati er og CAUSA klinikken kan man gå ind på deres hjemmeside www.causaklinikken.dk .